Loading video...

CarAds.io

Nyt website

CarAds har mere end 10 års erfaring i at hjælpe bilforhandlere med at nå ud til deres kunder ved hjælp af digital markedsføring. Her har vi hjulpet CarAds med at designe deres nye hjemmeside, så de står ligeså skarpt som deres kunder gør.

Det, som var aller vigtigst for CarAds var at vise at der er gode mennesker bag hele deres setup. Direktør, Anders Brogaard, holder selv meget af udtrykket; “Mennesker handler med mennesker”. Lige som de går meget op i godt billedmateriale til deres kunder, som viser hvem det enkelte bilhus er, så var det også vigtigt for CarAds at vise hvem de var.

Med et samarbejde med en dygtig fotograf kunne vi skabe et indbydende univers, når brugeren besøgte CarAds.io - man bliver med det samme mødt af direktøren, der besøger forskellige kunder og samarbejdspartnere, så man selv kan se sig i kundens sted.

Udover at vise det vigtige ved teamet bag CarAds, var det samtidig vigtigt at gå lidt i dybden med hvorfor man netop skulle vælge at samarbejde med CarAds, i stedet for at tage fat i en andet kommunikationsbureau.

I de forskellige sektioner bliver deres setup uddybet. Sektionerne adskiller sig i designet fra hinanden, så man holder brugeren interesseret i lang tid.

Det har vi gjort

Vi har brugt en læsevenlig og behagelig font fra Google Fonts, som giver et originalt udtryk på tværs af de benyttede browsere.
Sektionerne differentierer sig fra hinanden, men holdes stadig i harmoni, så man skaber en god brugeroplevelse for den besøgende på hjemmesiden.
De røde toner i designet signalerer lidenskab og en stærk passion. Sammen med de grå nuancer holder vi et behageligt udtryk for brugeren.

Vi har også hjulpet ...

2M Carnitech

Motion Graphic

2M Carnitech har skiftet navn, og det ville kunden gerne fortælle til sit netværk.

Med en animeret teaser ville det få flere til at stoppe op på LinkedIn og andre sociale medier.

Se case

DVI Energi

Whitepaper

DVI Energi leverer varmepumper til hele landet med en ambition om at gøre Danmark grønnere.

De får budskabet ud til leverandørerne med både digitalt og trykt materiale.

Se case