Loading video...

2M Carnitech

Motion Graphic

2M Carnitech har skiftet navn, og det ville kunden gerne fortælle til sit netværk. Med en animeret teaser ville det få flere til at stoppe op på LinkedIn og andre sociale medier.

Vi mennesker er generelt meget visuelt orienterede, og derfor husker vi nemmere en animeret grafik end vi husker en statisk. Samtidig kan det være en flot måde at illustrere og præsentere et budskab.

Med en statisk annonce er man tvunget til at vise alle budkskaber og grafik i et billede, men med en animeret annonce kan man dele grafikken op i flere bider, og seeren får nemmere ved at fange budskaberne, samtidig med at der er større sandsynlighed for at man stopper op i et meget larmende feed, som eksempelvis på LinkedIn, hvor alle kæmper om brugernes opmærksomhed.

2M Carnitech skiftede navn, og var stolte over at præsentere deres nye navn.

Derfor skulle det præsenteres på en fangende måde, der stemmer overens med deres brand.

Det har vi gjort

Kunden var blevet inspireret af en anden animation, og på den måde havde vi et klart billede af hvilken retning kunden ønskede, vi skulle ende ud i.
Vi har designet stilen og baggrundsmusikken af animationen, så den er i stil med kundens identitet og fanger kundens målgruppe.

Vi har også hjulpet ...

CarAds.io

Website

CarAds har mere end 10 års erfaring i at hjælpe bilforhandlere med at nå ud til deres kunder ved hjælp af digital markedsføring.

Her har vi hjulpet CarAds med at designe deres nye hjemmeside, så de står ligeså skarpt som deres kunder gør.

Se case

DVI Energi

Whitepaper

DVI Energi leverer varmepumper til hele landet med en ambition om at gøre Danmark grønnere.

De får budskabet ud til leverandørerne med både digitalt og trykt materiale.

Se case